Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum düzlük kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü tempoatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye temellayabilir. Bu hâlet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıayalr. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz bir küme görülür. Antrparantez gösterişli bastırık taşımak kabilinden dayanıklı fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, henüz bir küme rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da yapı taşı nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve temelinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Iyi iyi ab tüketin. Sutaş, eklemlere takviye esenlar. Bu yüzden her güneş en azca 8 boduç ab sinemek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde benzin, kefir, ayran kabilinden ali kalsiyumlu besinler de, kemik esenlığına katkı esenlar. Göverti ve kâr tüketin. Kemik esenlığı sinein, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti ali olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir küme havaı sonucunda idrarla birlikte kalsiyum atımını artırır. Kemik esenlığını arkalamak sinein kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein bakımından verimli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından verimli olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını pozitif yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer sinein. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil olduğu sinein, kemiklere takviye evet. Antrparantez kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şanlayışkinliğe de düzgün hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak sinein yemeniz gerekenler; Yapılan mesafeştırmalara için kâr ve göverti bakımından verimli beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin çarpıcı birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.