logo hazırlama

logo tasarımı yapma

Logo nedir? Söz fehvaı olarak cins kontralığı dilimizde amblem olan, bir davranışin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak davranışletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı davranışi sembolize edebileceği gibi, markanın kendi fehvaı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bâtınerik ve anlamlara ehil mümkün.

Sorusu sorulduğunda söz fehvaının haricinde, birfena logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan erkek veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı az çok önemlidir. öteki taraftan logo tasarım çkızılışmasını meydana getirecek erkek veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkızılışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, davranışletmenizin ve bundan sonraki çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkızılışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değdavranıştirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik bâtınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş yerı ile faaliyette kâin şirketler bâtınin elan çok yeğleme edilebilir. Hareketsiz bir sektörde çalışma gösteren davranışletmelerin ekseriyetle logoları sektörü özümleme değer. Lakin takkadak aşkın sektör ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görünmek imkansızdır.

Logo ne davranışe yarar?
İşletmeler bâtınin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz vakit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile bile gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Ezelî halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan gerçekten bellik olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple davranışletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza mevsuk adımlarla devam edebilmek adına “logo tasarım” çkızılışması ile serlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) ifade değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir zevahirte teşhisnmasını sağlayan davranışaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Dümdüz, amelî anlaşılır, sınırırlanması amelî, mümkün evetğunca azca skorda renkten oluşemtiaıdır. Her çdenktaş baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok kebir ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Diğer firma evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kebir zarar verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine uygun olmalıdır. üste kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin huzurısaf lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü vakit de temizılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da firma bâtınin logo tasarlanacağı vakit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı vakit simgenin taşıyacağı fehva bakımında bu bili çok önemlidir.

logo tasarımı yapma

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.