Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki konsept. Fakat bu iki konsept konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online aldatmaışmutaş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-tecim siteleri ciğerin ciddi olan bu iki konsept, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki konsept da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olabilir, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu ovamızda çağ çağ birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını berenarı henüz hevesligelgel ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması ciğerin yapılan çaldatmaışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik peşışı mesleklemlerinin bütününe denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini zaitrmaya müteveccih bir çaldatmaışma olan SEM, müşteri kitlesini yükseltmek açısından da oldukça önemlidir. Antrparantez SEM çaldatmaışmaları ile trafiğinizi enstantane arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çaldatmaışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çaldatmaışmalardır. SEM muayyen bir bütçe ciğerin verilen reklamları kapsarken SEO çaldatmaışmaları muayyen anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde kılmak ciğerin yapılan çaldatmaışmalardır. Gelin, bu alınlaştırmayı berenarı henüz hevesligelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çaldatmaışmaları arasındaki üstelik; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret alınlığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde gestaltlabilmesidir. Kısaca SEO ciğerin en başta içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme gestaltlmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çaldatmaışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik süre içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çaldatmaışmaları ise uzun soluklu çaldatmaışmalardır. SEO çaldatmaışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama konseptı arasındaki bir özge önemli üstelik da doğallıktır. SEM çaldatmaışmaları ücretli reklam çaldatmaışmaları başüstüneğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çaldatmaışmalarında bu durum farklıdır. SEO çaldatmaışmaları henüz doğal uygulamaları kapsar ve sitenize henüz örgensel bir trafik akışı esenlar.

Bu iki konsept, ciğererik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çaldatmaışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çaldatmaışmalarında ise hedef henüz ticari başüstüneğu ciğerin ciğererikler SEO çaldatmaışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu yeltenmek bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Sadece iki konsept arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz hayırlı evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakarak ikisinden bile faydalanılabilir.
Tasarmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Müstehlik Davranışları: Dijital Tahavvülün Yükselişi ovamıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.