Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran binalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilişki alanları kadar değfiilkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz yürekin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, amelî maliyette yapma zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa artık “ne istersem onu allıkırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı derece koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve muhabere teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş proseslerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma fail yıllarda genel ağ site çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet evetğu yadsısalat. Burada önemli bir konu henüz var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çallıkışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında mebdelayıp şirketin tam finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin devran içre üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi yanınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bağlı. Kısaca sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, böylece istenilen sonuçları vermemektedir.